Fredag

Kvällen har tillbringats med köttfärslimpa hemma hos Jossan tillsammans med Daniel, hennes mor Helen samt någon snubbe. Vi hade väll trevligt, spelade lite Buzz på odöende playstation 2. Jossan va en sån dålig förlorare att man fick låta henne vinna andra rundan i smyg haha, stackare. Jag, Daniel och Jossan drog in i stan en sväng och hälsade på Issa och Ida som va ungefär lika fulla som Mick Jagger under turné. Vi satt och tjötade skit ett tag innan vi for iväg för att hämta upp Mimi som även hon va packad, jag står inte ut speciellt bra med fulla människor såvida jag inte är sådär lagom full själv. Vi stannade på utanför Mimi och dillade lite över ett par bloss innan jag lunkade hemmåt. Stackars Helen lär få ringa Anticimex imorgon eller va säger du Daniel? ;) Gonatt.

//Linus


Kommentarer
Postat av: Jossan

haha d va faktiskt inte så farligt när vi kom hem... :P

2008-10-11 @ 14:53:11
URL: http://birichinajosefina.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0