Helgen

Jotack, det va den sjukaste helgen på länge. Inte förrens nu är jag komplett återställd, somnade runt 11,30 i söndags morse efter nonstop festande. Fick sova ungefär 1 och en halv timme innan Mimi springer in i rummet och gapar att hon vill hem. Inte för att jag fick sätta upp mycket av en fight direkt, så jag tackade Dahlen för en trevlig kväll och vi begav oss hemmåt. Väl hemma runt 15,00 meckade jag ihop lite pasta snabbt, direkt efter detta härliga intag däckade jag igen och sov till 21,00. Pallade mig upp och drog med Daniel och Jossan på en kaffe och lite eftersnack om helgen. Somnade klockan 04,00 eller så och blev nyligen väckt av Zarah för att hon ville ha sällskap och NU är jag fullt mig själv igen. Bra där Linus, jävligt skillat. Blev lite dåligt med inlägg över helgens gång så jag får ta igen det innom dom närmsta dagarna. Ja fy satan, toodles.

//Linus

Kommentarer
Postat av: Mimi

HAHAHAHA VEM VAR FULLAST I KOMMUNEN hahahahaha

2008-10-06 @ 11:53:09
Postat av: Mimi

HAHAHAHA VEM VAR FULLAST I KOMMUNEN hahahahaha

2008-10-06 @ 11:53:38
Postat av: Anonym

knarka gärna. ;)

2008-10-06 @ 18:32:11
Postat av: angelica

ja, den verkade definitivt innehålla mer fest iaf. haha :)

2008-10-06 @ 22:24:30
URL: http://angeelicasvensson.blogg.se/
Postat av: ForSkane

RING MIG!

2008-10-06 @ 22:29:18
URL: http://forskane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0