Äntligen hemma ..

Precis fått i mig lite mat, jävulskt skönt eftersom jag inte ätit sen igår. Blev väckt av Daniel efter 3 timmars sömn pga att han och Mare helt sonika beslutat sig för att dra iväg på en liten roadtrip. Eftersom jag va typ klarvaken och halvt studsade upp åkte jag självklart med. Vi bestämde oss för att vara lite våghalsiga och våga oss utanför Skånes gränser in i Sverige, det blev Sölvesborg. Det är hur sjukt som helst vilken skillnad det är på språket även fast det bara är typ 3 mil utanför kära skånes gränser. Staden i sig va helt otäck, människor såg hur flummiga ut som helst och vi skrattade näst intill nonstop. En snubbe i trätofflor hade nog aldrig sett en bil och blev jätte rädd för detta mekaniska monster som dundrade förbi honom med baslådan igång. Vi besökte även Kristianstad för en bit mat innan vi släppte av Mare i hans Perstorp på väg hem igen. Helt lyckad dag med andra ord och jag fick sova typ 15 min eller sådär i bilen.

Gårdagen va relativt rolig, träffade lite nytt folk. Det blev lite väl sjukt när folk började gnälla, seriöst gnälla om att det va typ "jobbigt" att ha någon som tyckte om dom. Lite bissart om man tänker efter, medan man själv kan gråta sig till sömns för att man saknar just närheten så kan andra tycka det e jobbigt. Är det inte ironi så säg. Jag och Tobias spatserade iaf hem typ 0700 eller något i cirka +5 grader, det va sådär roligt kan jag påpeka. Orkar nog inte gå in speciellt mycket på detaljer för jag blir bara arg och just nu pallar jag inte.

Tänkte slänga upp bilder från gårdagen och idag men jag har inte pratat med Sanny så hon kan skicka bilderna. Tar sån tid att ladda upp bilder på bloggen också så dagens bravader får vänta tills imorgon innan dom syns på bild eftersom jag e för trött helt enkelt. Återstår att se om Daniel får tummen ur och faktiskt skriver ner hur hans lördag va nu eftersom, hör och häpna, vi va på åtskillda ställen. Yes du hörde rätt! Nu kör du Daniel, annars blir det straff på det. Gonatt på er.

//Linus


Kommentarer
Postat av: belle

a får nog lov att välja ligga :D

2008-09-14 @ 22:29:37
URL: http://bellso.blogg.se/
Postat av: Baybare

Du säger emot dig själv i denna texten. Läs om kolla om du hittar vad jag menar..

2008-09-14 @ 22:41:19
URL: http://baybare.blogg.se/
Postat av: belle

den gillade jag. varför drog du inte den från första början :d

2008-09-14 @ 22:41:49
URL: http://bellso.blogg.se/
Postat av: ForSkane

Baybare: Jag vet vad du menar, satt o störde mig på det innan ;)

2008-09-15 @ 01:48:28
URL: http://forskane.blogg.se/
Postat av: Jhon/Mordim

asså va fan grabbar har läst bloggen nu och fan vakna nu DK har u fan roligt i alla fall och vi alla känner våran älskade Linus ..... hehehe föresten när fan kommer ni upp till gbg igen era små hbgare:P vi har Frölich och ÖL :P och ja du vet linus hehehehe finns alltid roliga grejer att göra här :P



yoo

2008-09-15 @ 02:13:58
Postat av: Daniel

Jhon! jag é vaken :P är jag också välkommen nästa gång då :)?

2008-09-15 @ 02:44:36
URL: http://skanegrabbarna.blogg.se/
Postat av: jhon

klart du e DK :)

2008-09-15 @ 16:48:17
Postat av: Daniel

då ska vi duskutera det :P

2008-09-15 @ 23:53:10
URL: http://skanegrabbarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0