Daniel

Daniel heter jag, 23 år och bor i Helsingborg såklart, dock i ett jävla ghetto med mina föräldrar. Kommer aldrig komma härifrån heller verkar det som men skit i det nu. Jobbar på Schenker i Helsingborg som budbilsförare men det är knappt. Ska börja på min lastbilsutbildning nu den 29:e September så vi får se hur det kommer gå. Jag är inte lika negativ som Linus kan jag ju säga, förutom att jag är lika skadad som honom. Det bästa jag vet är att festa, umgås med mina polare, köra min kära Volvo och träna. Det är väl typ allt man gör om dagarna. Behöver skaffa mig en flickvän helt enkelt för jag orkar inte ligga och mysa med mina kuddar längre. Har ingen aning om vad jag ska skriva nu för jag börjar bli lite trött nu. Hoppas ni får en trevlig läsning om ni nu kommer fortsätta läsa vår blogg.

//Daniel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0