Jevla Daniel ..

Han får aldrig tummarna ur, så nu skriver jag igen för annars blir det inte gjort. Varit på väla idag med Daniel och hans bror. Daniel upptäckte en djävulskt snygg jacka för futtiga 400 pix, stenklart köp faktiskt. Blir mest troligt att jag tjackar mig en likadan i annan färg haha. Spenderat merparten av dagen med hjärtat Zarah och Daniel, blev en trevlig kaffe på statoil samt lite skönt snackande. Avslutade kvällen hos Mimi efter vi dumpat Daniel hemma. Kollade på 2 riktiga chick flicks, men det dög för tillfället. Äntligen fått sätta mig ner hemma i min underbart mysiga datorstol och ska mecka med lite saker så vi hörs imorrn igen, toodles.

//Linus

Kommentarer
Postat av: belle

Lägg ner och klandra för bövelen unga herre :) tihii..

kallas ren avundsjuka i mina ögon. mohaha :)

2008-09-26 @ 06:27:31
URL: http://bellso.blogg.se/
Postat av: melinda

hahahha de förstår jag att det gör :D

2008-09-26 @ 08:55:48
URL: http://moore.blogg.se/
Postat av: mimi

haha du glömde att skriva att du fick lite emo känsla av den andra:)

2008-09-26 @ 13:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0