Nattetid

Hemma igen alltså, varit iväg med Daniel och Zarah och slagit ihjäl lite tid medan Mimi va och tränade. Blir aldrig tråkigt när vi sätter igång, Zarah jobbar för mycket dock. Det är hur som helst kul att man fått träffa henne mer dom senaste 2 dagarna än på månader haha. Vi satt och kollade på Americas got talent när Zarah kört hem. Hur sanslöst jävla korkad får man vara för att vid 30 års ålder klä ut sig till Shakira och kalla sig Shakira Boy. Inte klä ut sig hur som helst utan faktiskt i en Shakira outfit med ölmagen hängandes åt alla håll och kanter. Blev lite smått äcklad av spektaklet. Precis satt i mig en gosig nattmacka fast jag inte borde men jag va hungrig, totalt onödigt vetande men jag fyller bara ut inlägget en aning. Tänkte sätta mig och planera lite inför fredagens UE tour nu, finns säkert något jag missat (hoppas jag). Avslutar med frågan: Varför är det kvinnliga könet oerhört komplicerat?

//Linus


Kommentarer
Postat av: therese

Vi är INTE komplicerade ! :)

2008-09-18 @ 11:22:31
URL: http://therressse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0