Sådär ja

Middagen intagen, nu ska jag bara smälta skiten och sen bege mig iväg med Daniel och jobba lite. Köra ut blöjor till lite pensionärer, alltid kul haha. Vi brukar dock alltid hitta massvis med roliga saker när vi e ute och cruisar genom vår sköna stad. Med kameran i högsta hugg ska jag dokumentera det roliga vi hittar, statusrapport lär följa senare ikväll när vi varit iväg och tränat. Blir kanske en sväng till Mimi i sedvanlig ordning också, en film eller två såvida hon inte bestämmer sig för att somna mitt i allt. Fått rätt så skön feedback på msn och mailen angående bloggen, det e alltid trevligt att ni gillar läsningen så bara fortsätt höra av er. På återseende.

//Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0