usch för ...

Våldtäktsmän, pedofiler, punkare, gothare och emos. Seriöst, väx upp. Revolten mot päronen är över och du kan sluta vara en "rebell". Det skapar bara hat i världen. Sitter och letar lite smått inför UE touren imorrn, jävligt svårt att gräva fram något nytt. Jag behöver tips och kvickt. En repetition skadar juh visserligen inte med något nytt hade fanimig inte suttit fel.
Va ute en sväng med bror min innan och gav lite broderliga råd nu när hans ex bråkar med hans psyke. Usch för flickor också när jag ändå är igång. Lögnaktiga snikna falska jävlar med felkodat dna. Känner att jag ska lägga ner nu innan jag ger mig in för djupt i den här hata allt texten, blir väll någon serie nu innan jag masar mig i säng. Tjollahopp.

//Linus

Kommentarer
Postat av: Mimi

MOBBA INTE BIIIIIIIIIIIIIILEN! :S

2008-09-19 @ 09:45:38
URL: http://mimimihalek.blogg.se/
Postat av: malinm

sorry grabbar ;)

2008-09-19 @ 11:15:28
URL: http://malinm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0