Dagen över ..

Inte speciellt händelserik dag får jag väll säga. Jag, Daniel och Mare drog iväg till Väla (shopping center) för att göra stället osäkert, vi hade sjukt kul och jag tror till och med Mare rådnade lite då och då haha. Jag flummade som bara den i vanlig ordning dvs. Efter ett besök på Max hamurger skit stället begavs vi oss tillbaka in mot hemmatrakterna där vi mötte upp med Martin för en kaffe på Statoil som har stans i särklass bästa kaffemaskin. Det är som att dricka flytande himmel alltså, magiskt. Färden gick sedan hem till mig för att byta om, plocka upp Mimi och fortsatte sen till gymmet. Väl där tog jag orken ur Mimi, stackaren har nog aldrig varit så öm. Det va dock jävulskt kul. Kvällen fortsatte hemma hos Mimi efter en välbehövd dusch. Träffade Kornelia idag, en av middagsgästerna imorgon. Tror hon tyckte jävulskt illa om mig eftersom jag fick kusliga "INVASION!" blickar av henne näst intill hela kvällen. För er oinvigda som inte har en aning om vad det är för blickar rekommenderar jag filmen "The Invasion", ni lär förstå efteråt. Oavsett va tösabiten väldigt söt om än aningen hatiskt gentemot mig. Nu sitter jag bara här i hemmets lugna vrå och skriver inlägget Daniel egentligen skulle tagit hand om men uppenbarligen inte orkade, tack för den din trasdocka. Gonatt.

//Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0