Nya tag ..

Precis vaknat och pallat mig upp, sitter här med min kopp kaffe och känner mig utvilad som ingen annan. Ringde Daniel som till min stora förvåning låg i sängen, han låg i sängen längre än mig! Universums krafter äro oförutsägbara. Sitter och pratar lite med Carro på msn, dunkar just nu skallen i en tegelvägg för att försöka förklara något. Livet är inte lätt. Såg nya Sex and the city rullen inatt innan jag somnade, rekomenderar faktiskt den. Tror inte man behöver hängt med speciellt seriöst i själva serien (jag har inte gjort det) för att förstå allt som händer. Vad fan ska man hitta på idag då? Vi ska iallafall och träna, det har varit lite uppehåll där över helgen nu. Blir väll att jag gör Daniel sällskap på jobb i brist på annat att göra. Ska nog ta tag och snacka lite med Jhon sen om en av hans kommentare i ett tidigare inlägg. Du vet vad jag syftar på bubben. Ska kilar ner och röka nu, har börjar med bilderna från igår så dom kommer upp senare idag.

//Linus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0