Malmö ..

Kom precis hem därifrån, varit med Daniel för att hämta hans nya dunder dator. Under min vistelse där blev min poäng bara bevisad starkare, Malmö är och lär förbli en djävulskt smutsig stad. Förstår inte ens i min vildaste fantasi varför man vill bosätta sig där. Räcker man går genom väl valda stadsdelar där så är man näst intill mörkrädd för resten av sitt liv, dvs såvida du faktiskt tar dig ur stadsdelen med livhanken i behåll. Usch och fy för dom jävla storstads bönderna.

Gårdagen förflöt långsamt, vi tog oss i kragen och drog till gymmet för första gången på en dryg vecka. Stenhårt blev det och ångesten flödade. Lite mild träningsverk idag men det ordnar sig, ska bara komma in i det igen. Åkte sedan med Jossan, Daniel, Mare samt Mimi för att dumpa av Mare i Perstorp. Vi drog igång någon väldigt skum ordassocierings lek vilket utlöste för många skrattanfall.

Det har kommit kommentarer från olika håll också om att jag skriver väldigt bra, det är alltid trevligt att höra. Min bitterhet roar också tydligen eller va säger du Asta? Det är iaf kul att folk tycker det är trevligt, lite det vi siktade på liksom. På återseende,

//Linus

Kommentarer
Postat av: Jossan

när blir nästa bil-lek av...?? ska sitta å kolla upp en massa städer så man e förberedd... AFRIKA! :D

å du/ni.. nu e ja med i "gänget"

2008-10-03 @ 02:42:56
URL: http://birichinajosefina.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0