Då va man hemma ..

Efter en minst sagt händelserik dag kan man väll säga. Jag och Daniel drog med oss kameran och begav oss ut för att göra staden osäker, dvs att köra ut blöjor till pensionärer. Vi fick typ världens sämsta runda, men vi såg dock en massa kul saker på vägen och vår gps som vi helt sonika döpt till Ingrid vägrade visa rätt väg. Det va nämligen så att en gata va avstängd pga vägarbete och hur vi än försökte ta en annan riktning vägrade Ingrid ge upp. Non stop i cirka 5-6 minuters skrek hon "RUTTEN RÄKNAS OM!" och höll på att driva mig till vansinne. Vi körde även ut paket till världens i särklass bästa boxare, visserligen är det ett skämt men det såg rätt kul ut på lappen så jag tog ett foto. Vill också passa på att tillägga att Daniel är ärrad livet ut, han skulle släppa av en låda hos någon tant och dennes personliga assistent öppnade dörren. Rakt in i lägenheten får dock Daniel sitt livs mest groteska uppenbarelse, tanten i fråga står helt sonika mitt i vardagsrummet med trosorna runt knäna! Stackaren (Daniel) kommer gallskrikande ut till mig med kväljningar och måste halvt meditera för att sansa sig igen. Ni som känner mig kan räkna ut att jag höll på att svimma av syrebrist pga allt skrattande.

Efter vårt hårda slit drog vi iväg och träffade Sarah, hon va glad i vanlig ordning och hade nyligen flyttat in i sin nya lägenhet vilket möjligtvis bidrog till det glada yttre. Vi fortsatte vår resa hem till Daniel som fick i sig lite snabbmat och sen drog vi kvickt iväg i riktning mot gymmet för att bränna dagens intag. Vi passade även på att försöka få till lite roliga foton vilket följer i slutet av detta inlägg.

Träningen över, hem för en snabbdusch och vidare till Mimi för att se någon film. Film blev det, flera st, dock avbrutna mitt i pga hennes dumma stenålders dvd. Jag har även lyckats övertala Mimi att bli en stor slampa för att slå hål på myten om att flickor som ligger runt får en horstämpel, så jag önskar dig lycka till med detta experiment. Ska hålla mig uppdaterad och blogga om dina bravader.

Nu sitter jag här hemma och tråkar, kanske ser på någon serie eller något. Har visserligen kvar skitfilmen jag påbörjade igår natt men det känns lite som att slösa 30 minuter av sitt liv för att se klart den. Oavsett här kommer några bilder från dagens bravader. Gonatt.

//Linus


Kommentarer
Postat av: Mimi

wiiiiiiie, jag är er lilla slampa! ;)

2008-09-11 @ 02:34:35
URL: http://mimimihalek.blogg.se/
Postat av: Hansson

Du kommenterar snabbare än en mörk materia partikel rör sig.

2008-09-11 @ 02:40:03
URL: http://skanegrabbarna.blogg.se/
Postat av: therese

Ja frugan är alltid lika snabb ;)

2008-09-11 @ 09:25:10
URL: http://therressse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0