....

Jahopp, ytterligare en dag som går mot sitt slut. Spenderade gårdagen med Zarah och Mimi över några filmer, Jossan kom förbi och drog ett par bloss medans vi snackade litta skit. Mycket trevlig kväll med tanke på att jag inte ens kan säga senaste fredagen jag faktiskt va nykter.

Idag drog jag och Daniel förbi festen Mimi deltog i, inte direkt vår typ av folk. Vi kände illa kvickt ett sug efter alkohol fast vi bestämt oss för att helgen ska vara krökfri. Tyvär pallade vi inte trycket utan ringde helt sonika Jonny och sa att vi kommer till dig och drar i oss lite sprit, Jonny tyckte uppenbarligen om vår idé eftersom kvällen tillbringades där. Nu sitter jag helt enkelt här hemma med en upphälld grogg och deppar över hur skit livet egentligen är. Fy jävlar va jag behöver mig en flickvän, eller ens lite enastående närhet. Är fruktansvärt trött på det här med att "ligga runt". Oturligt nog passar jag aldrig in någonstans, jag e väll för svår eller något antar jag. Ingen vill känna mig, patetiskt värre jag vet men fyllan påbringar mina olyckliga tankar. Jag ska dilla lite skit med Daniel på msn medan jag dricker upp min grogg sen ska sängen får veta att den existerar. Usch för lyckliga människor, gonatt.

//Linus


Kommentarer
Postat av: belle

jao de e sant... skåne klassas som ett land för sig. aha... faktist åker jag ner dit till skåne den 7 nov :D de du!!!!! :D

2008-09-28 @ 06:26:31
URL: http://bellso.blogg.se/
Postat av: jhon

CUT MY WRIST CUT CUT CUT emoooo

2008-09-28 @ 21:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0