Gårdagen..

Igår var man ju på kräftskiva hos brorsan och hans sambo fast jag käkade inte såklart eftersom kräftor och räkor smakar skit tycker jag. Fast Jenny tvingade mig att äta en liten jävla räka och då höll jag på att spy. Annars var stämningen på topp. Kom dit vid 9 på kvällen och då satt ju alla fortfarande och käkade och sjöng massa ramsor haha. Det mesta av folket som var där kommer från Göteborg men det fanns en eller kanske två från Helsingborg. Det fanns en jävla massa sprit, vin och öl. Det fanns polska öl och en massa tuborg grön. Självklart så dricker ingen den polska ölen förutom jag och min bror, konstigt nog :/. Tyskie piwo is the shit eller hur Linus? ;). Kvällen går och alla blir skitfulla och då kommer Guitar Hero fram. Skoj som fan att spela när det snurrar lite i skallen på en. Runt 12 sticker jag ner i stan med Mare. Vi var i stan ca 20 minuter, så skoj var det. Därefter blir Mare hungrig så vi tar bussen upp till McDonalds på Stattena. Efter vi hade käkat skulle vi ju hem men det var så jävla kallt så Mare raggade upp en taxi som fanns på andra sidan gatan haha. 100 kronor från Stattena till Drottninghög. Hur i helvete är det möjligt egentligen? Det är ju inte äns långt! Nä nu ska jag glo på Iron Man. Sov gott!

//Daniel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0