Jahopp

Hemma efter dagens äventyr. Träffade Monika idag, en tös som Mimi känner och som hon tyckte jag skulle passa bra ihop med. Jag blev typ nerskjuten rätt så fort eftersom jag rökade, yes vi rökare blir diskriminerade i flera sammanhang. Degade hemma hos Mimi efter träningen när Zarah messade och frågade vad jag gjorde, jag degade juh som sagt så jag tyckte deffinitivt vi skulle ses och det gjorde vi. Varenda gång jag träffar dig hjärtat så är det som om du är min glädjesup fast allt annat är piss. Jag, Daniel, Mimi samt Zarah bestämde oss för att ha lite roligt så lite urban exploring kom på tal. Efter en överläggning om lämpligt mål styrde vi båten mot Ekeby och den nedlagda kakelfabriken. Här lyckades jag åla mig igenom ett litet hål någon meter sådär över marken och blev uppmanad att gå en bit in och se om man kom någonvart. Hela grejjen slutade med att jag trampade rakt ner i en lerpöl eller som Daniel så omtänksamt kallade det "geggpöl". Båda skorna ser ut som gipsfötter, samt hela baksidan av låret på mina byxor. Ett hyffsat dopp med andra ord. Tänkte lägga upp bilder men kom sedan på att Zarah fotade med sin kamera så jag får ha bilderna skeppade till mig under morgondagen. Jag letar lämpliga mål inför vår lilla UE tour på fredag så har någon några förslag släpp en kommentar, helst runt sydvästra/nordvästra Skåne. Har jag missat något roligt som hänt idag så får Daniel ta hand om det, ska själv lägga mig och se på någon film. Gonatt på er.

//Linus

Kommentarer
Postat av: belle

sv; ja men ni e två stycken grabbs, no ide vem jag pratar med liksom men sure.. en länk gör ingen ledsen liksom :D

2008-09-16 @ 02:50:16
URL: http://bellso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0