Linus.

Då va vi igång, Linus heter då jag ifall någon missade det. Bosatt i den djävulskt sköna staden Helsingborg i kära Skåne. Fyller innom snar framtid 23 och har absolut inte lyckats åstakomma ett enda dugg med mitt liv. Glida kallar jag det, bor fortfarande hemma i ett litet Svensson-radhus område med far, mor samt min yngre bror. Har möjligtvis världens mest negativa inställning till allt, massvis med åsikter. Avskyr kvällspressen, kungafamiljen, Thomas DiLeva,  religion i alla dess former, modebloggar skrivna av småflickor utan svenskakunskaper, stockholmsbrats, politiker. Där finns massvis med saker jag hatar men det hade blivit en ovanligt lång lista så vi återkommer säkerligen till det under ett senare skede. Älskar att bara vara, träna, festa, röka, hitta på jävligt sjuka saker med min bloggpartner Daniel samt att uttrycka mina åsikter om världens alltmer sjuka principer/moraler även om den jag talar med låtsas lyssna. Mina vänner beskriver mig nog mest troligt som relativt rolig, allmänt skadad och bitter. Letar flickvän för tillfället så om någon har en fin flicka får ni gärna höra av er, inte för att bloggen nog e speciellt bra att använda för detta endamål men man kan alltså hoppas. Oavsett så orkar jag fan inte "presentera" mig mer för att det mest troligt kommer fram ytterligare saker längst med vägen så detta får duga. Hoppas ni njuter av läsningen så hörs vi om ni återkommer.

//Linus


Kommentarer
Postat av: Mimi

haha! Linus du är klockren, inse mtf ;P

2008-09-10 @ 01:39:03
URL: http://mimimihalek.blogg.se/
Postat av: Daniel

Just därför älskar jag linus ;)

2008-09-10 @ 02:13:06
URL: http://skanegrabbarna.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahahah.. Gooo Linuus !

2008-09-10 @ 19:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0