Ny dag ..

Masade mig upp i manlig tid även denna dag, lite bättre väder nu iallafall. Sitter och läser lite på aftonbladet.se, får se om jag hittar något intressant man kan skriva om där men det återkommer vi till senare. Pratade lite med min "date" som Mimi har meckat fram, hon kanske trillar in på lördag vilket är rätt så trevligt. Verkar vara en skön tös, får väll se om hon kan hänga med i svängarna. Middag hos Mimi imorgon med 3 av hennes klasskamrater. Vi ska inta tacos tills vi storknar, vilket förhoppningsvis blir efter 2 st eftersom man inte vill kränga alltför mycket fet mat och förstöra träningen haha. Dags för ett bloss, Daniel trillar snart in på kaffe i vanlig ordning så vi hörs senare. Tjingeling.

//Linus


Kommentarer
Postat av: sarah

er blogg e ju iallafall liite intressant att läsa ;P Snygg bild ni lagt upp på mig föresten ! :)

2008-09-11 @ 14:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0