Skåne derby ..

Idag skulle det efterlängtade derbyt mellan vårt kära Helsingborg och Malmö dra igång, HIF mot MFF! Blev avsläppt nere på knutpunkten där jag sprang ner för att hinna med tåget men upptäckte att jag hade gott om tid. Skulle möta Tobias där nere men mobilen vägrade funkar nere på spåren så jag sprang i all hast upp för att ringa honom. Medans jag står där med telefonen i näven flyger jag helt sonika upp mot en vägg, hujeda mig va poliserna va på hugget. Brevid mig ligger alltså en mycket misstänksam liten påse med pyttelite innhåll. Självklart eftersom jag stog brevid så va det självklart min enligt snutjävlarnas mening. Efter många om och men samt 10-12 minuter i handklovar lyckades jag övertala dessa två klappmongo att den påsen tillhörde inte mig och eftersom dom inte kunde binda mig till det över huvud taget fick dom släppa iväg mig. Självklart hade tåget mot Malmö gått och en mindre glad Linus får helt enkelt nöja sig med att se matchen på TV istället. Lycka till i fiendeland ni andra som faktiskt lyckades komma ombord på tåget. Förväntar mig en fullständig rapport sen!

//Linus

Kommentarer
Postat av: Malin

Men linus ..! Du ser ju faktiskt lite brottslig ut. haha:P

2008-09-30 @ 22:02:40
URL: http://malinwerlinn.blogg.se/
Postat av: ForSkane

HATA MALMÖ!

2008-10-01 @ 16:55:06
URL: http://forskane.blogg.se/
Postat av: ForSkane

HATA MALMÖ!

2008-10-01 @ 17:27:11
URL: http://forskane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0