Sliten.se

Efter 45 mil, en bra fylla, en massa minnen samt lite ångest är man återigen hemma. Precis fått mig en dusch och lite föda. Hela spektaklet började alltså igår kväll efter att ännu en fest blivit inställd. Jag kläckte den relativt brilljanta idéen att åka till Skene för en trevlig kväll. Ringer helt sonika upp min käre vän Jhon och säger ungefär "nu kommer vi, chills?", Jhon är juh inte den som en den så planen sätts i praktik hyffsat kvickt. Efter lite segande från Daniels sida (1 timme och 15 min för en DUSCH?!) styr vi alltså kossan mot Sverige och Skene. Anländer runt 2200 tiden och kastar oss över ölen för att ta igen det Jhon redan lyckats bäla under vår bilfärd. Taxi beställs och vi åker iväg mot Kinna en liten bit bort. Turligt nog är Sofie anställd på den lokala klubben vilket i sin tur betyder, yes mycket riktigt, gratis. Fick dock bita mig i knogarna några gånger, folket i Sverige har en tendens att gå mig på nerverna och idag va inget undantag men som tur är har jag Jhon som håller ett öga samt Sofie som mest troligt hade knivat mig i sömnen om jag inte uppfört mig. Väl tillbaka i Skene hittar vi helt sonika en tös som irrar runt där med en riktig jävla brat snubbe, snubben i fråga är full som ett ägg och vi bestämmer oss lite sådär för att lägga vantarna på hans fjälla. Mycket riktigt, 5 minuter senare sitter hon inne med oss och dricker bärs medan snubben mest troligt undrade vart fan hans ligg för kvällen tog vägen. Snopet värre när han fick gå hem och dra över Lena Handén istället. Festandet fortsätter tills runt 0600 på morgon när jag faktiskt masar mig in till Sofies lägenhet (i samma trappa) och somnar. Uppvaknadet va hur snittsigt som helst för mig, men varenda annan människa verkade ha något att klaga över. Amatörer alltså, tur man är rutinerad sen förra rundan där uppe. Daniel och Mare har även fått äta en Frölich burgare och är numera frälsta, tankarna flödade på att ta med varsin hem i aluminium folie men dom bangade till slut. Runt 1800 tog vi farväl av Jhon och Sofie och drog igång motorn, resan hem kändes extra lång för att vi lämnade Mare i Perstorp och när jag och Daniel äntligen är hemma vill jag bara sova så sliten jag är.
Bilderna laddar jag in på bloggen imorrn för jag orkar verkligen inte. Sov gott fuckers.

//Linus


Kommentarer
Postat av: Mimi

låter som ni har haft det skoj :D

2008-09-21 @ 23:01:48
URL: http://mimimihalek.blogg.se/
Postat av: Malin

En dag iallafall som inte varit som alla andra :) Bra jobbat Linus !

2008-09-21 @ 23:11:23
URL: http://malinwerlinn.blogg.se/
Postat av: Jonny

Palla åka till Skene för att festa. Oh well lät som en lyckad kväll för en gångs skull :)

2008-09-22 @ 14:04:24
Postat av: Hansson

Ye det va fett skojj faktiskt, mucho lyckat.

2008-09-22 @ 15:04:49
URL: http://skanegrabbarna.blogg.se/
Postat av: Jhon

Orka jonny gnälla på att man ska orka åka till mig för att festa det tar liksom bara 1½ tima med bil och vi hade riktigt roligt :P

2008-09-22 @ 16:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0