Toodles

Dags för ett hyffsat inlägg nu antar jag eftersom det inte blev mycket av den varan igår iaf. Vaknade igår och drog ut en sväng med Tobbe varpå vi diskuterade i vanlig Linus och Tobias anda. Där blev många hårda ord om folks syn på saker, men det va sjukt kul i vanlig ordning.

Vår UE tour blev inställd på grund av saker vilket i sin tur ledde till en kaffe hos Emelie. Efter ett snabbt besök där styrde vi kossan hem till Daniels bror Michal och hans Sambo Nina som är djävulskt lik min moster haha, relativt sjukt faktiskt. Våra värdar bjöd på mumsig fläskfilé samt öl och konversationerna flöt på om precis allt mellan himmel och jord. Ninas polare Sandra trillade in, alltid trevligt att träffa nytt folk. Det är juh "push play" annars lixom. Lite senare på kvällen kom Jossan och bidrog till stämningen. Michal "vilade ögonen" sista halvtimmen, sittkissare haha. Det hela slutade med att jag och jossan köpte några cheese på donken och avslutade kvällen ätandes på piren i klassisk hederlig anda, mycket trevligt Jossan.

Kvart över 8 imorse vaknar jag av fruktansvärda magknip, attans tänker jag. Filosoferar lite snabbt om det faktiskt behövs ett toa besök eller om jag kan härda ut men efter ett knip som inte var av denna värld styrde jag skitlådan mot toa. Mycket riktigt så fort arslet träffade sitsen brakade det loss som när William Wallace visade arslet för den engelska adeln. Detta spektakel upplevdes 2 gånger innan jag faktiskt kunde somna om.

Vaknade idag och såg att Emelies tilltänkta fest är inställd för att barnvakten som skulle ha hennes dotter är sjuk. Vilket leder till att jag har kvällen oplanerad, gillas inte. Jonny ringde så jag ska iaf dra en kaffe hemma hos honom senare vilket jag typ skulle ha gjort i dryga 2 veckor. Ska kila ner och sätta igång kaffet nu, Daniel är på intåg. Toodles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0